A kosár jelenleg üres.


A vásárláshoz szükséges információkat találod itt

 
 

Regisztráció >
Hol és hogyan kell regisztrálni?

Feltöltés - Árukészlet bővítés >
Mi a feltöltés?
Mikor érdemes Ruhafalván vásárolni?
 


Foglalás - foglalás törlés kérése
>

Mi a foglalás? Mi a célja? Miért jó neked?
Hogyan kell törölni a foglalásból?


Minőségi kategóriák >
Ruhafalván kapható használt termékek minősége
Használt ruhák kategórizálása

Megrendelés >
Hogyan kell megrendelni?
Honnan tudom, hogy sikerült? 

Termékek keresése
>
 Terméklisták szűkítése
Hogyan találd meg leggyorsabban amit keresel?

Szállítási díjak, futárszolgálat
>
Mennyibe kerül a szállítás?
Mikorra várhatod a csomagot?
Személyes átvétel vagy futárszolgálat?

 


Elállási jog, visszaküldés >
Hogyan zajlik a visszaküldés?
Elállás joga.

Fizetési módok >
Fizetés hogyan történhet?
  Utalás, utánvét, bankkártya és befizetés

Speciális cipőcsere szolgáltatásunk >
Frappáns, gyors csere
méretbeli probléma esetén


Megrendelés nyomonkövetése >
Honnan tudod mi történik a csomaggal?
Merre jár a csomagod?


Mérettáblázat: ruházati termékek >
Gyermekruha méretezés


Törzsvásárlói rendszer
>
Hogyan kapok hűségpontot?
Mikor íródik jóvá a kapott hűségpont
és hol használhatom fel?


OTP Simple - Online bankkártyás fizetés >

Internetes, bankkártyás fizetés biztonságos módon,
az OTP Simple rendszerén keresztül


Elérhetőségünk - személyes átvétel >
Térkép, nyitva tartási idő


GYIK- Gyakran Ismételt kérdések
>
Kattints ide, ha valamely kérdésre
még nem találtál választ.

 
 

 


Regisztráció


A webáruházban lehetőség van Regisztrációra és Regisztráció nélküli vásárlásra is.

A regisztrációhoz csak a feltétlen szükséges adataidat kérjük, és ebben az esetben lehetőséged nyílik a Foglalás funkcióra is, mely során az általad lefoglalt termékeket "félretesszük", nem szükséges azonnal leadnod a megrendelésedet. A foglalásról bővebben itt olvashatsz >

 regisztráció során kérjük add meg számlázási címedet. Több szállítási címet is van lehetőség megadni, így például változtathatod, hogy otthonodba vagy munkahelyedre, egyéb címre kéred az aktuális megrendelés szállítását. A címeket a későbbiekben módosíthatod Bejelentkezés után a Saját adatok linkre kattintva. 

Fontos! Az adataid között mindenképpen add meg a mobiltelefonszámodat, melyen a futárszolgálat el tud érni majd a csomag szállításakor, illetve a szállítás napján hogy az SMS útján is értesülj a megrendelésed érkezéséről. Természetesen a mobiltelefonszámodat egyéb célra nem használjuk fel, és kizárólag nyomós okkal, a megrendeléseddel kapcsolatban keresünk rajta.

Kérjük segítsd munkánkat azzal, hogy az Egyéb adatok résznél megadod milyen módon, hol találtál ránk, illetve milyen termékeket szeretnél nálunk vásárolni.  Ugyanitt szeretnénk kérni a már megszületett gyermekeid adatait is. Természetesen ezen adatok kitöltése nem kötelező.

A regisztráció befejeztével a rendszer automatikusan küld egy emailt, benne az aktiváló linkkel. Kérjük kattints az aktiváló linkre, mert ez a mozzanat fejezi be a regisztrációdat, mely után már lehetőséged van Ruhafalván vásárolni, termékeket foglalni. Itt is köszönjük megtisztelő érdeklődésedet, regisztrációdat! 

Vissza

 
 
 
 


Foglalás


Feltétlenül olvasd el az alábbi információkat
, még akkor is, ha ismered, vagy már hallottál a ruha/termék foglalás fogalmáról. Ezeket a speciális, Ruhafalvára vonatkozó információkat feltétlenül ismerned kell, ha vásárolni szeretnél Ruhafalván.

Hogyan és hol kell foglalni?
A kosárba téve a termékeket, a termékek felsorolása alatt középen egy szürke "Lefoglalom" gombra kell kattintani, ekkor a termékek bekerülnek az elmentett azaz "Lefoglalt termékek" közé (a képernyőn a Lefoglalom gomb alatti területre). A Lefoglalom gomb a Tovább vásárolok és Pénztár gombbal egy sorban található.

Mi szükséges a foglaláshoz?
Regisztráció és bejelentkezés után tud beazonosítani Téged a rendszer, ezért bejelentkezés után van lehetőséged a kiválasztott termékeket lefoglalni.

Mit jelent és miért előnyös a foglalás számodra?
- a heti több alkalmas feltöltésekből válogathatsz
- szállítási költséget csökkentheted (akár 0 Ft-ra), ha a kosaradban lévő termékek össz értéke eléri az ingyenes szállítási határt.

Természetesen a foglalás nem kötelező, a vásárlás a foglalás lépése nélkül is működik. Amennyiben a kosaradban lévő termékek azonnali szállítását kéred, nincs szükség foglalásra, a Pénztár gombra kattintva le tudod adni a megrendelésedet.

A foglalás egyenértékű a megrendeléssel, tulajdonképpen nem más, mint egy KÉSLELTETETT MEGRENDELÉS, vagyis ebből következően arra kérünk, hogy csak azokat a termékeket foglald le, melyeket valóban szeretnél megvásárolni.

Az általános foglalási idő Ruhafalván 2 hét, speciális alkalmakkor, például szezonvégi leárazáskor a 2 hét akár 2 napra is csökkenhet (erről mindig hírlevélben értesítünk, illetve a visszaigazoló e-mailekben is látszódik a foglalás pontos hossza).

A foglalási idő mindig az első ruha kosárba helyezésével kezdődik. Ezért hiába foglalsz a 2 hét során folyamatosan, az első ruha kosárba helyezésének dátumától számított 2 hét lejárta után az összes ruha törlődik kosaradból (nem csak az amelynek lejárt a foglalása).

A fentiek alapján tehát fontos, hogy a 2 hét lejárta előtt véglegesítsd foglalásodat!

Fontos! Azon vásárlóink, akik a foglalás szabályait figyelmen kívül hagyják és legkésőbb a foglalási idő lejártakor nem rendelik meg a kosarukban tartott termékeket nem vehetnek részt Ruhafalva törzsvásárlói programjában, azaz nincs lehetőségük kedvezményre jogosító törzsvásárlói pontok gyűjtésére.

Amennyiben több alkalommal "csak" foglalsz, azaz a termékeket nem rendeled meg, akkor hátrányba kerülsz, a rendszer a megfelelő szankciókat fogja alkalmazni Rád (lásd alább).
Amennyiben a foglalási szabályokat (14 nap foglalás, kosár kezdő dátuma, 24 órás egyszeri termék törlés lehetőség)  nem tartod tiszteletben, és ezzel más vásárlók számára a vásárlás lehetőségét akadályozod, abban az esetben Ruhafalva jogosult a kosarad törlésére.

 

Termék törlése a foglalásból

Ha lefoglalt termék mérete mégsem megfelelő akkor lehetőséged van - a kosárba helyezésétől számított - 24 órán belül törölni azt. Ezen időtartamon túl egy termék törlését e-mailben kérheted (a törlendő termékek cikkszámával), itt: vasarlas@ruhafalva.hu e-mail címen kérheted a törölni kívánt termék cikkszámának megadásával. e-   

Arra kérünk, hogy lehetőség szerint a kosárba tételtől számított 24 órán belül döntsd el, hogy szükséged van-e az adott ruhára/cipőre/egyéb termékre. Ezen időtartamon túl nyomós indokkal kérj törlést a kosarad tartalmából. Ugyanazon termék törlése, majd újrafoglalása nem megengedett: a 24 órán belül kitörölt terméket 3 napon belül nincs lehetőséged visszahelyezni!
A vásárlókkal közösen alakított szabályok szerinti vásárlást, és a szabályok tiszteletben tartását valamennyi Ruhafalvára látogató nevében ezúton is köszönjük!


Amennyiben egy termék a foglalási idő lejártával (azaz 14 napon belül)  nem lett megrendelve, akkor a rendszer törli azt a Vásárló kosarából, majd 5 napon keresztül nem engedélyezi ugyanazon Vásárló részére a kosárba helyezést.

Vissza

 

 

 
 
 
 

Megrendelés

 

A megrendeléshez regisztráció szükséges, ezért kérjük mielőtt a kiválasztott termékeket kosaradba helyeznéd regisztrálj weboldalunkon.

A regisztráció után helyezd a kiválasztott termékeket a kosaradba, majd kattints a "Pénztár" nyomógombra. Ha korábban még nem vásároltál nálunk, add meg számlázási és szállítási címedet, majd a következő lépésben válaszd ki a fizetési módot.

Amikor egy terméket a kosaradba helyeztél, a termék más vásárló számára 1 órán keresztül nem elérhető azaz rajtad kívül más vásárló nem tudja kosarába helyezni.

Amennyiben előző látogatásaid során már foglaltál termékeket, akkor a Pénztár gomb megnyomására a foglalásban lévő termékek az újonnan kosárba helyezett termékek mellé kerülnek.

Ha minden terméket kosaradba helyeztél, melyeket szeretnél megvásárolni, kattints a Pénztár nyomógombra ahol a megrendelésedet leadni:

- számlázási és szállítási adataidat tudod ellenőrizni, illetve itt van lehetőség további címet felvenni, ha szükséges. A rendszer az új szállítási címet is elmenti, így a következő vásárlásod alkalmával már csak ki kell választanod, hogy a megadott címek közül melyikre kéred a megrendelésed kiszállítását.
-szállítási módot tudod kiválasztani
- fizetési mód választása
A Pénztár folyamat utolsó lapján a kuponkódot, illetve a törzsvásárlói pontokat van lehetőséged a megrendelés összegében korrigálni. Először a kuponkódot, majd a törzsvásárlói pontokat lehet felhasználni.


Vissza

 
 
 
 

Fizetési módok Futárszolgálati kézbesítés esetén 

 

A megrendelésedet többféleféle módon fizetheted ki: utalással vagy utánvéttel, illetve bankkártyás fizetéssel vagy bankfiókban történő készpénz befizetésével.


Utalás és bankfiókban történő befizetés esetén a megrendeléstől számítva 7 napon belül a megrendelés értékének bankszámlánkra beérkeznie, különben a rendelés törlődik.

 

Utánvét esetén a futárnak kell átadni a megrendelés ellenértékét amikor a csomagodat otthonodba szállítja. A házhozszállítás napján SMS-ben értesítünk a csomagod érkezéséről.

 

Bankkártyás fizetés esetén biztonságos bankkártyás fizetési megoldással egyenlítheted ki a megrendelés értékét.

 

Elfogadott kártyatípusok:

Fizess bankkartyaval

Kérjük postai befizetéssel ne küldd el a megrendelésed értékét, mert ez esetben a postai utalásról, azaz a befizető személy azonosításához szükséges információk csak néhány héttel az összeg beérkezése után érkeznek meg, ami azt jelenti, hogy a csomagodat nem tudjuk időben elküldeni Neked.

Fizetési módok személyes átvétel esetén


Személyes átvétel esetén is többféle fizetési mód közül választhatsz:

A megrendelést átvétel előtt banki utalással vagy bankkártyával is kizetheted (tudnivalókat lásd a "futárszolgálati kézbesítés" leírásánál.

Amennyiben nálunk, a csomag átvételekor szeretnél fizetni, kizárólag készpénzt tudunk elfogadni, ügyfélszolgálatunkon bankkártyás fizetés nem lehetséges.



Fizetési módok FOXPOST csomagautomata esetén

Utánvétes lehetőségként bankkártyával tudsz fizetni a csomagautomatáknál (készpénzes fizetési lehetőségre nincs mód).



Fizetési módok Pick Pack Pont esetén


Pick Pack Pont-ra történő szállításnál az alábbi lehetőségekből választhatsz:

A megrendelést a Pick Pack Pontra történő kiszállítás előtt banki utalással vagy bankkártyával is kizetheted (tudnivalókat lásd a "futárszolgálati kézbesítés" leírásánál.

Ha a csomag átvételekor szeretnél fizetni, erre készpénzben van lehetőséged, illetve a legtöbb Pick Pack Pont-on lehetőséged van bankkártyával is fizetni. Kérjük ezzel kapcsoaltban mindig az adott Pick Pack Pont-on érdeklődj.
 

Vissza

 
 
 
 

Szállítás - szállítási díjak



Minden csomagot ingyen szállítunk 15.000 Ft feletti megrendelés esetén!


FOXPOST szállítás csomagautomatákba - 15.000 Ft alatti megrendelés esetén 590 Ft


A FOXPOST csomagautomatákba való kiszállítás általában 1 munkanap, de karácsonyi szezonban ezt nem tudja garantálni a FoxPost.

A FOXPOST csomagautomaták segítségével egyszerűen, időtakarékosan és kényelmesen veheted át rendelésed, összekötve a napi bevásárlást a csomagátvétellel. Mindezt ott, ahol neked épp útba esik, és akkor amikor te szeretnéd!
Jelenleg országszerte 61 csomagautomatomatából választhatod ki a hozzád legközelebb fekvőt.

Esetleg nem lett jó a méret amit rendeltél? A csomagautomán keresztül az átvételtől számított 3 napon belül INGYEN vissza is küldheted ugyanazzal a kóddal amivel a csomagot vetted át!

Futárszolgálat - 15.000 Ft alatti megrendelés esetén 990 Ft


A futárszolgálattal történő szállítás 1-2 munkanapon belül történik. Amikor a csomagodat elkészítettük és a futárszolgálatnak átadtuk, e-mailt küldünk a csomag várható érkezésének napjáról, benne a futárszolgálat ügyfélszolgálatának elérhetőségével. A kiszállítás napján SMS-ben küldjük a futár elérhetőségét, illetve utánvét esetén a fizetendő összeget.

A futárszolgálat munkanapokon, várhatóan 8:00 és 17.00 óra között szállítja csomagodat.
Amennyiben szeretnél időpontot egyeztetni a futárszolgálattal, ennek sincs akadálya, "A futárszolgálatnak átadtuk a csomagodat" információs levelünkben megtalálható a futárszolgálat ügyfélszolgálatának telefonszáma. A neved, illetve az RF TEAM Kft beazonosítása után az ügyfélszolgálat segítségedre lesz a kérdéseidet,  kérésedet illetően.

A fenti árak kizárólag Magyarország területén belüli szállítás esetén érvényesek.

Külföldi szállítási díjakkal kapcsolatban kérjük írj e-mailt az info@ruhafalva.hu címünkre, ahol készséggel válaszolunk a felmerülő kérdésekre.

 

Pick Pack Pont - 15.000 Ft alatti megrendelés esetén 690 Ft


Az országban több mint 700 Pick Pack Pont található: Inmedio, Relay, Playersroom, Sportfactory, valamint Playmax üzletekben, MOL, OMV, Avanti és Avia töltőállomásokon és Co-op élelmiszerboltokban vehetőek át a csomagok.



Készpénz befizetés bankfiókban


Amennyiben a rendelés összegét K&H Bankfiókban fizeted be a számlaszámunkra, abban az esetbena banki kezelési költség miatt 390 Ft költséget számolunk fel.

 
 
 
 
 

Megrendelés nyomonkövetése

 

Megrendelésed állapotáról (hol tart) folyamatosan nyújtunk információt, amíg Ruhafalván a különféle feldolgozási folyamatok megy keresztül, illetve ha már elkerült tőlünk. 
Ezen rendelési állapotokat Bejelentkezés után a Saját adatok linkre kattintva, az aktuális megrendelés adatai mellett láthatod.

Rendelések állapota Ruhafalván

 

- Banki utalás: Megrendelésed beérkezett hozzánk, a fizetési módnál az utalást választottad. Ekkor az általad választott termékeket elkülönítjük a webáruház többi termékétől és előkészítjük a a számlázásra és egyben szállításra.

- Készpénz befizetés bankszámlára

- A megrendelés értéke beérkezett: Számlánkra beérkezett a megrendelésed ellenértéke. Még aznap vagy legkésőbb a következő munkanapon számíthatsz arra, hogy a futárszolgálat részére átadjuk a csomagot. Amikor ebbe a státuszba kerül a megrendelésed, akkor e-mailt küldünk, melyben visszajelzünk a megrendelésed értékének beérkezéséről.

-Utánvét: A ruhákat utánvételes fizetéssel rendelted meg, megrendelésed beérkezett hozzánk. Várhatóan 1 munkanapon belül a ruhákat átadjuk a futárszolgálatnak, akik a következő munkanapon szállítják otthonodba a Ruhafalván megrendelt termékeket.

- Csomagolva: Az általad kiválasztott termékek borítékba/dobozba kerültek, számládat kiállítottuk, és a csomagcímke is elkészült. Várjuk a futárt, hogy elvigye tőlünk a csomago(ka)t. Ebben a státuszban általában csak néhány órán keresztül vannak a csomagok. 

- Teljesítve: Csomagodat átadtuk a futárnak, elkerült Ruhafalváról. Délután, általában 16:00 órakor emailt küldünk arról, hogy a futárszolgálat részére, azaz szállításra átadtuk a csomagodat. Ebben a levélben találod meg a futárszolgálat ügyfélszolgálatának telefonszámát is - ha egyeztetni szeretnél a csomag kézbesítésével kapcsolatban.

 

Vissza

 
 
 
 
 

Saját adatok és a megrendelés megtekintése

 

Amennyiben már rendeltél Ruhafalváról, akkor lehetőséged van az adataid, szállítási címek, illetve megrendelésid megtekintésére. Bejelentkezés utána a "Saját adatok" linkre kattintva láthatod a korábbi megrendeléseidet, illetve itt van lehetőség a telefonszámod, jelszavad, illetve számlázási és szállítási címe(i)d módosítására.

Vissza

 
 
 
 


Feltöltések, árukészlet bővítése

 
Feltöltésnek hívjuk azokat az alkalmakat, amikor Ruhafalva polcaira újonnan érkezett termékek kerülnek. A gyerekcipőket a szezon megkezdésekor szoktuk a polcokra helyezni, viszont a ruházati termékek kategóriáit (gyerekruha, felnőtt ruhák, kismamaruhák) minden héten, akár több alkalommal is szoktuk bővíteni. Emiatt hetente érdemes visszanézni hozzánk, illetve Facebook/Ruhafalva oldalunkra, hogy időben informálódj, ha új termékek között lehet válogatni.
 

Mikor vannak a feltöltések? A ruházati termékek feltöltései változó időpontban, változó napszakokban vannak. A feltöltések idejéről hírlevelet küldünk, illetve előzetes információt a Facebook/Ruhafalva oldalon is szoktunk adni. Hírlevélre nem csak a feltöltések miatt érdemes feliratkozni :) Kattints ide, ha még nem vagy Hírlevél olvasónk >>>.

 
Speciális - extra feltöltés: Előfordulnak speciális töltések is, amikor esetleg napközben bővítjük az árukészletet több alkalommal, vagy különböző kategóriák szerint szétbontva kerülnek fel a termékek.  Időnként előfordul, hogy csak kiegészítők kategóriánkat frissítjük új készlettel: zoknik, harisnyák, alsóneműk. Karácsony előtt néhány alkalommal kizárólag karácsonyi ünnepi hangulatú, piros, rénszarvasos, téli motívumos ruhákkal gazdagítjuk a kínálatot. Február elején, a farsangi időszak előtt pedig jelmezes feltöltéssel szoktunk kedveskedni a gyerekeknek :-) Ezek a feltöltések igen különleges színt hoznak a webáruházba és rendszerint nagy sikerrel járnak vásárlóink körében.
 

A feltöltéskor hogyan kerülnek a ruhák a webáruházba? Amennyiben pontos időpontra hirdettük a töltést (pl. 21:00), akkor a ruhák egyszerre, vagy maximum 3-5 perc alatt kerülnek fel a webáruház polcaira.

Vissza

 
 
 
 

Minőségi kategóriák 


 

Ruhafalva webáruház polcain ruhaneműt, cipőt, kiegészítőket lehet vásárolni.
Gyermekruházati kategóriánkon belül az outlet és új ruhákon kívül kiváló minőségű használt ruhákat (jelmezeket, kiegészítőket és cipőket) is van lehetőséged vásárolni. A használt ruhák minőségével kapcsolatban sok éve bejáratott és a vásárlóink visszajelzése szerint kiválóan működő - folyamatos - korrekt módon meghatározott minőségi kategóriákba rögzítjük. Bővebben a minőségi kategóriákról itt tájékozódhatsz. 

Vissza

 
 
 
 


Termékek keresése, találati lista szűkítése

 

Az egyes kategóriába lépve (pl Lány, Fiú, Meseshop...) a baloldali szűrő segítségével lehet a termékek listáját pontosítani, azaz a termékekre keresni, szűrni. Ennek módja a következő: A kívánt méretet, gyártót, ruha típust azaz a termék jellemzőit ki kell választani (rá kell kattintani a megfelelő adatra).  Majd a rendszer azt megjegyezve leszűri a kiválasztott jellemzők alapján a termékeket. Egyszerre több méretet, gyártót, ruhatípust is ki lehet választani.

A kiválasztott jellemzőket szűrését ki lehet kapcsolni úgy, hogy a szűrőlista tetején, azaz általunk korábban kiválasztott jellemzők mellett megjelen   "X" -re kell kattintani. Ekkor a rendszer törli a kijelöltést és újra (az adott kategóriában) található összes terméket megjeleníti.

Lehetőség van csak a megvásárolható (azaz foglalásban, más vásárló kosarában nem szereplő termékek) megtekintésére, ez esetben a baloldali szűrők felett látható: Csak szabad termékek-et kell bejelölni.

 

Lehetőség van adott névre, cikkszámra is keresni, ez esetben az áruház jobb felső sarkában (a kosár ikon mellett) található KERESÉS funkciót érdemes használni.

 

Vissza

 
 

 

 
 

 

Elállási jog - visszaküldés

 

Amennyiben a megrendelt és kézhez kapott terméket mégsem szeretnéd megtartani, akkor az átvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól.


A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, vagyis visszaküldheti a megrendelt terméket. 

 
Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni kíván elállási jogával, annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén e-mailben, írásban, vagy telefonon.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Ön az erre irányuló nyilatkozatát 14 munkanapon belül (akár a 14. munkanapon) elküldi részünkre.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének idejét, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzés időpontját vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel nyilatkozatát, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. A termék visszaérkezését követő 14 napon belül az RF-Team Kft. az Ön által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát. 

Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek Önt terhelik, tehát a termék RF-Team Kft. ügyfélszolgálati címére történő visszaküldésének költségét Önnek kell kifizetnie, azonban ezen felül egyéb fizetési kötelezettség nem terheli.  A portósan (utánvéttel) küldött illetve "postán maradó" jelzéssel ellátott csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Kérjük, kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését az RF-Team kft. követelheti Öntől!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

Nem gyakorolhatja elállási jogát:

- olyan termék esetében, amely az Ön személyéhez kötött, illetve amelyet az Ön utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza

Elállási nyilatkozat itt található >


Fontos tudnivaló!

Amennyiben a kézhez kapott cipő mérete mégsem megfelelő, kényelmes csere lehetőséget biztosítunk, mely során a futárral lehet a terméket  visszaküldeni. Bővebben a csere- és visszaküldési lehetőségekről itt olvashatsz  >>>


Vissza

 
 
 
 

Speciális csere szolgáltatás 

 
 
   
 

Mikor, milyen esetben vehető igénybe a speciális cipő csere-szolgáltatás?
  - Miután a kézhez kapott rendelésed kibontásakor érzékelted, hogy nem megfelelő méretet választottál. A rendelésed kézhezvétele után minél hamarabb, maximum 14 napon belül jelezd felénk, hogy cserélni szeretnél másik méretre.  
   - A vásárolt cipő értéke meghaladta az 5000 Ft-ot.

   - Az új cipő lehet akár más márkájú, de 1 (maximum 2) mérettel térhet el. Vagyis nem lehet pl. egy lány 20-as méretű cipőt a speciális cserefeltételek között egy fiú 30-as méretre cserélni.

   -  A visszaküldött cipőnek épnek és sértetlennek kell lennie, eredeti csomagolásban, címkével ellátva. 

Hogyan zajlik a csere?
 - A futár érkezésekor (amikor az új cipő szállítása történik) át kell adnod a nálad lévő méretben nem megfelelő cipőt. Fontos! A cipő dobozát gondosan kell becsomagolni, hogy ne sérüljön meg a visszaút során.

Mennyibe kerül a cserecipő szolgáltatás?
- A csere esetén két szállítás zajlik: az egyik során hozzád érkezik az újonnan választott méretű cipő, a másik során pedig visszaérkezik Ruhafalvára a visszaküldött cipő.
 - A visszaszállítás díját Ruhafalva átvállalja tőled. Az új cipő kiszállításának díja az érvényben lévő szállítási díjtáblázat alapján történik (lásd Szállítási díjak > ). A 15 000 Ft-os ingyenes értékhatárba a cserecipő értéke nem számít bele. A visszaszállítás díját csak az esetben tudjuk átvállalni, ha a cipőt teljes értéken vásároltad. Akciós cipő esetén a visszaszállítás díját neked kell fizetned.


Milyen tennivalóm van tehát, ha cipőt szeretnék cserélni?
Előszöris, jelezd felénk, hogy cserélni szeretnél cipőt, majd csomagold be a nálad lévő cipősdobozt, illetve adj  le egy megrendelést az újonnan kiválasztott csere cipőre, majd a megjegyzésmezőbe feltétlenül írd be, hogy "CSERE". Ennek alapján kapsz visszaigazolást a cserével kapcsolatban, illetve megírjuk a pontos szállítási díjat is. Csere esetén a szállítási díjat bankkártyás fizetéssel nem lehet befizetni.

Lehet egyéb terméket is a fenti módon cserélni?
Igen, lehetőség van bármilyen terméket cserélni vagy visszaküldeni a futárral, amennyiben 14 napon belül új megrendelést adsz le a webáruházban. 
Ez esetben a csere/visszaküldés díja 790 Ft, melyen felül kell fizetned az új megrendelés szállítási díját. Amennyiben a cserén felül rendelt termékek értéke meghaladja az érvényben lévő ingyenes szállítási határt értékét, akkor a kiszállítás díja értelemszerűen ingyenes, azaz csak a visszaküldés 790 Ft-os díját kell állnod.
 

 

Fontos!

A visszaszállítás díját cipő csere esetén Ruhafalva csak abban az esetben tudja átvállalni, ha a cipőt teljes áron vásároltad. Akciós termék vásárlása esetén a visszaszállítás díját neked kell fizetned!

 
  Vissza  
 
 
 

 

Hogyan vehetsz részt a törzsvásárlói programban?

 

Ruhafalvára való regisztrációddal automatikusan részt veszel a törzsvásárlói rendszerünkben. Vásárlás vagy további nyilatkozat nem szükséges a csatlakozáshoz. A törzsvásárlói program általános résztvételi feltételeit a regisztrációddal automatikusan elfogadod.

 

 
 


Miért előnyös számodra Ruhafalva törzsvásárlói rendszere?

- Minden vásárlásod alkalmával értékes hűségpontokat kapsz, melyet a későbbiek során felhasználhatsz.
- Hűségpontok felhasználásával kedvezményesen, akár ingyen juthatsz hozzá Ruhafalva termékeihez.
- Időről időre speciális akciókat tartunk, melynél akár a termék értékének 50%-nak megfelelő pontot is lehet kapni, így a termék értékének felét visszakapod. 

Hűségpontok, hogyan szerezd meg őket?
Minden Ruhafalván elköltött befejezett 100 Ft után 2 Ft hűségpontot írunk jóvá a számládon.
A pontszorzóval feltüntetett termékek többszörös értékkel szerepelnek a hűségpontszámításban, a plusz pontos termékek után további hűségpontokat írunk jóvá a törzsvásárlói számládon.

A hűségpont mikor kerül jóváírásra?
A törzsvásárlói pontok a csomagok kézbesítését követően kerülnek jóváírásra, nem rögtön a megrendelés után kerül a törzsvásárlói számládra.


Hűségpontjaid aktuális mennyisége Bejelentkezés után a jobb felső sarokban lévő kosár ikon mellett, a felhasználó neved alatt látható.

Mire és hol tudod beváltani a hűségpontokat?
- A webáruházban kapható bármely termékre fel tudod használni a hűségpontokat, melyeket a Pénztár gombra kattintva a Megrendelési folyamat végén tudsz beváltani.
- Ruhafalva a beváltott hűségpontoknak megfelelő engedményt ad a vásárlás végösszegéből. Vásárláskor, ha pontbeváltás történik, 1 pont 1 Forint árengedménynek felel meg.
- A minimálisan beváltható hűségpont 1000 pont, az ez alatti hűségpontokat a rendszer nem fogadja el (még gyűjtened kell hozzá).
- A gyűjtött hűségppontok csak és kizárólag kedvezmény igénybevételére használhatók fel, készpénzre nem váltható át.

Ki nem vehet részt a törzsvásárlói rendszerben?
Azon Vásárlók, akik a termék foglalás szolgáltatásunkat használják, ugyanakkor a foglalási időszak végén többször nem rendelik meg kosaruk tartalmát a törzsvásárlói rendszerből automatikusan kikerülnek, hűségpontjaik törlődnek.

Általános információk
- A szállítási költség nem csökkenthető hűségpontokkal.
- Törzsvásárlói rendszerünkhöz automatikusan, első vásárlásod alkalmával csatlakozol.
- Azon vásárlóink, akik foglalásaikat többszörösen nem rendelték meg, Ruhafalva foglalási szabályait nem tartják be, törzsvásárlói rendszerünkben nem vehetnek részt.
-Termék visszaküldése esetén a termék után a vásárláskor kapott hűségpontokat levonjuk a hűségpont számládról.
- Különböző vásárlók hűségpontjainak összevonása nem lehetséges, más törzsvásárlóra a hűségpontok nem ruházhatók át.
- Ruhafalva törzsvásárlói rendszere határozatlan időtartamú. Ruhafalva jogosult bármikor megszüntetni a törzsvásárlói programot, melyről a törzsvásárlók számára értesítést küld.

Vissza

 
 
 
     
 

OTP Simple - Online bankkártyás fizetés biztonságos módon

   
 

Az OTP Simple bankkártyás fizetés gyors, kényelmes és biztonságos fizetési mód.

   
 

Csak tegye a kosarába a kívánt terméket és válassza az OTP Simple bankkártyás fizetési lehetőséget.

  • A rendelés megerősítése után az OTP Simple fizetési oldalára lesz irányítva.

  • Töltse ki a szükséges mezőket (kártyaszám, lejárati dátum, tulajdonos neve, CVV kód).

  • Erősítse meg a fizetést.

   
 

A bankkártyás fizetés előnyei:

  • A vásárlás értéke pillanatokon belül megérkezik az OTP Simple rendszerhez, amiről a kereskedő is azonnali értesítést kap, így megkezdheti a rendelés teljesítését.

  • Nem kell órákat, vagy napokat várni, míg a banki átutalás megérkezik a kereskedőhöz.

   
 

Az OTP Simple által kínált alapszolgáltatás gyors, biztonságos és kényelmes fizetési lehetőséget biztosít vásárlói számára. A mai internetes kereskedelemben elengedhetetlen, hogy a vásárlóknak biztosítva legyen a lehetőség egy azonnali fizetési lehetősége. Kártyaelfogadási rendszerünk támogatja a VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro és American Express kártyákkal történő fizetést.

   
 

 

A szolgáltatás működése:

  • Az ügyfél kiválasztja az OTP Simple Bankkártyás fizetési lehetőséget a webáruházában;

  • A kereskedő rendszere átadja a tranzakció adatait az OTP Simple rendszerének;

  • Az ügyfél kiegyenlíti tartozását az OTP Simple fizető oldalán, erről azonnali visszaigazolást küldünk a kereskedőnek;

  • Az elszámolás és kifizetés a szerződésben rögzített feltételek alapján történik.

   
Vissza  
 
   
 
 

Elérhetőségünk - személyes átvétel - nyitva tartási idő


Telephelyünk címe: 1225 Budapest Tétényliget u 8.   (Utcanév változás történt, a korábban Ipartelepi utca volt.)

Amennyiben a megrendelésedet személyesen szeretnéd átvenni, akkor a megrendelés leadásakor kérjük válaszd ki a "személyes átvétel" opciót. Küldeni fogunk számodra egy értesítő e-mailt, melyben tudatjuk Veled, ha a csomagodat már összekészítettük. A csomagok átvételére kizárólag a nyitva tartási időben lehetséges:

Az átvételi ponton vásárlásra nincs lehetőség, kizárólag a korábban leadott megrendelések átvételére van mód.

Az alábbi linken egy térképet és egy leírást találsz a könnyebb idejutás érdekében:
Térkép, kattints ide >>>

Személyes átvétel


Vissza

 
     
 

Maradt olyan kérdés, amire nem kaptál választ?


Amennyiben nem találtál választ a kérdésedre, vagy van olyan információ a fent szereplő leírásban, mely számodra nem egyértelmű, kérjük jelezd a vasarlas@ruhafalva.hu e-mail címen. Konstruktív segítségedet előre is köszönjük!

Vissza

 
     
           
Ruhafalva.hu webáruház árai minden esetben tartalmazzák az ÁFÁ-t.
Az árváltoztatás jogát fenntartjuk. Akcióink a készlet erejéig érvényesek.
A weboldalon szereplő minden szöveges és képi információt szerzői jog véd.
A képi anyagoknak, szövegeknek az RF-Team Kft. beleegyezése nélküli
felhasználása jogi következményekkel jár.
Minden jog fenntartva.© Copyright Ruhafalv.hu 2008-2016
Sprinter   FOXPOST PickPackPont