A kosár jelenleg üres.
     
  GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések  
     
 

Itt azokra a kérdésekre találod meg válaszainkat, melyek valamilyen módon visszatérő kérdésként merülnek fel a Vásárlóink által. Reméljük megtalálod a keresett információt.

Valamire nem találtál választ itt és másutt sem? Kérjük írd meg nekünk, és segítünk!

 
     
 

Miért van lefogalva egy ruha? Meg tudom vásárolni?

Mikor van árufeltöltés?

Mennyi ideig lehet foglalni a kosárban lévő termékeket?

Hol tudom a címemet, adataimat módosítani?

Hol tudom a belépési jelszót megváltoztatni?

Elfeleljtettem a jelszavamat / felhasználónevemet? Mi ilyenkor a teendő?

Regisztráltam, de nem tudok belépni

Hol törölhetem a foglalásomat?

Feliratkoztam egy ruhára, de amikor a levélben kapott linkre klikkeltem, a ruha már foglalt volt. Mit csináltam rosszul?

Miközben nézelődtem, eltűntek a kosaramból a ruhák. Hogyan lehetséges ez?

Leadtam a megrendelést, viszont meggondoltam magamat és módosítanám a fizetésdi módot. Mit tegyek?

A korábban lefoglalt/megrendelt ruhákat szeretném megnézni, ezt hol tehetem meg?

Megérkeztek a megrendelt ruhák, de az egyik nem jó méretben, a másik pedig nem pont olyan mit amit képzeltem. Hogyanés hova küldhetem vissza?

Miért vannak ilyen jó áron a márkás ruhák? Esetleg ezek nem eredetiek?

Ha nem saját számlámról utalom a megrendelés összegét, akkor mit írjak a közlemény rovatba?

 
 
 
     
  Miért van lefoglalva egy ruha? Meg tudom megvásárolni?

A lefoglalt ruhák jelenleg valamely vásárló kosarában vannak, tehát nem tudod a kosaradba tenni. Ez esetben érdemes a termék adatlapján az "Értesítést kérek" gombra kattintva megadni az email címedet arra az esetre, ha valaki visszamondja, vagy visszarakja a terméket a polcra. Ez esetben valamennyi vásárló, aki feliratkozott a termék értesítőre emailt kap a termék újra megvásárolhatóságával kapcsolatban. Mi a foglalás?


Mikor lesz a következő feltöltés?

Árufeltöltés általában minden héten van, általáben egy héten több alkalommal is. A soron következő feltöltésről minden esetben Hírlevelet küldünk.

 

Mennyi ideig lehet foglalni a kosaradban lévő termékeket?

A foglalás ideje maximum 14 nap. Ez időn belül mindenképpen meg kell rendelned a kosaradban lévő foglalt termékeket, különben a rendszer a foglalási idő végén törölni fogja azokat.

 

Hol tudom a címemet, adataimat módosítani?

A személyes adataidat, a szállítási címedet Bejelentkezés után a kosár ikon mellett található "Saját adatok" linkre kattintva módosíthatod: Saját adatok

 

Hol tudom a belépési jelszót megváltoztatni?

Lásd előző pont: Saját adatok/Adatok szerkesztése

 
 
 
     
 

Elfeleljtettem a jelszavamat / felhasználónevemet? Mi ilyenkor a teendő?

Klikkelj a főoldalon a Belépés gombra, majd az "Elfelejtetted a jelszót?" kérdésre. Add meg a regisztrációkor megadott email címedet, melyre a rendszer elküldi a felhasználói nevedet és egy új jelszót. Az újonnan létrehozott jelszót természetesen utólag az Saját adatok linkre kattintva módosíthatsz).

Regisztráltam, de nem tudok belépni

A regisztráció után a rendszer automatikusan küld egy e-mailt benne egy linkkel. A linkre kattintva tudod aktiválni a regisztrációt.

Ha ez a levél a regisztrációt követő 12 órán belül nem érkezik meg, kérjük írj nekünk e-mailt

 
 
 
 
 


Hol törölhetem a foglalásomat?

 
  A foglalásod törlését -adott termék kosárba télelétől számított- 24 órán belül teheted meg. Ezen időtartamon túl 1-1 termék kosárból való törlésére Ruhafalva jogosult. Írj levelet, melyben a törölni kívánt termék cikkszámát (pl. pum124) illetve nevét (a könnyebb azonosíthatóság kedvéért) szerepelteted. Kérlek olvasd el a foglalással kapcsolatos tudnivalókat a következő linkre kattintva: Foglalási információk

 

Feliratkoztam egy ruhára, de amikor a levélben kapott linkre klikkeltem, a ruha már foglalt volt. Mit csináltam rosszul?

Ha újra megvásárolható lesz egy termék, akkor mindazok kapnak levelet, akik értesítőt kértek a polcra kerülésével kapcsolatban. Ha az értesítő e-mailben kapott linkre kattintva azt látod, hogy a termék már foglalt, akkor az azt jelenti, hogy sajnos valaki már le is foglalta vagy megrendelte azt.

 

Leadtam a megrendelést, viszont meggondoltam magamat és mégis utánvéttel/banki utalással szeretném kérni a csomagomat. Mit tegyek?

 
 
 

Ez esetben légyszíves írj nekünk e-mailt: vasarlas@ruhafalva.hu. Ha még nem késő -azaz a csomagodat még nem adtuk át a futárszolgálat részére, akkor lehetőség van a változatásra.

 

Miközben nézelődtem, eltűntek a kosaramból a ruhák. Hogyan lehetséges ez?

Lehetséges, hogy letelt az 1 órás várakozási idő, és a rendszer -mivel nem voltál bejelentkezve vagy nem foglaltad le a terméket - visszahelyezte a polcra az(oka)t.

 

A korábban megrendelt ruhákat szeretném megnézni, ezt hol tehetem meg?

A korábbi megrendeléseidet (ha voltak) Bejelentkezés után a kosár ikon mellett található Saját adatok linkre kattintva (és ott lejjebb görgetve) találod meg. Saját adatok

 

Megérkeztek a megrendelt termékek, de az egyik nem jó méretben, a másik pedig nem pont olyan mit amit képzeltem. Hogyan küldhetem vissza?

Ha egy termék mérete nem megfelelő, Ruhafalva mindenféle kérdés nélkül visszafogadja. Címünk: RF TEAM Kft, 1225 Budapest, Tétényliget u 8.

A termékeket az eredeti (Ruhafalvás) címkével várjuk vissza a vásárlást követő 14 napon belül. Kérjük ha visszaküldesz számunkra valamit, előtte mindig értesíts bennünket.

 
 
 
 
 


Miért vannak ilyen jó áron a márkás ruhák? Esetleg ezek nem eredetiek?

Outlet ruháink többsége Angliából származik. Előző szezonok megmaradt darabjai, túltermelésből adódó többletek. A ruhák nem mindig címkések, mert Angliában az a szabály, hogy a már nem márkaboltban árult termékekről a márkajelzést le kell vágni, hogy ne lehessen méretcsere vagy bármi egyéb miatt visszavinni.

Mivel nem a legújabb szezon ruhái és nagy tételben vásároljuk őket angliai partnereinktől, ezért sokkal kedvezményesebb áron jutunk ezekhez a ruhákhoz mintha az adott szezon ruháit vennénk meg a kinti boltokban.

 

Ha nem saját számlámról utalom a megrendelés összegét, akkor mit írjak a közlemény rovatba?

A megrendelés számot (a visszaigazoló e-mail tartalmazza) írd az utalás közleményébe.

 

 
 
 
           
Ruhafalva.hu webáruház árai minden esetben tartalmazzák az ÁFÁ-t.
Az árváltoztatás jogát fenntartjuk. Akcióink a készlet erejéig érvényesek.
A weboldalon szereplő minden szöveges és képi információt szerzői jog véd.
A képi anyagoknak, szövegeknek az RF-Team Kft. beleegyezése nélküli
felhasználása jogi következményekkel jár.
Minden jog fenntartva.© Copyright Ruhafalv.hu 2008-2016
Sprinter   FOXPOST PickPackPont