GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések | ||
Itt azokra a kérdésekre találod meg válaszainkat, melyek valamilyen módon visszatérő kérdésként merülnek fel a Vásárlóink által. Reméljük megtalálod a keresett információt. |
||
Miért van lefogalva egy ruha? Meg tudom vásárolni? Mennyi ideig lehet foglalni a kosárban lévő termékeket? Hol tudom a címemet, adataimat módosítani? Hol tudom a belépési jelszót megváltoztatni? Elfeleljtettem a jelszavamat / felhasználónevemet? Mi ilyenkor a teendő? Regisztráltam, de nem tudok belépni Hol törölhetem a foglalásomat? Feliratkoztam egy ruhára, de amikor a levélben kapott linkre klikkeltem, a ruha már foglalt volt. Mit csináltam rosszul?Miközben nézelődtem, eltűntek a kosaramból a ruhák. Hogyan lehetséges ez? Leadtam a megrendelést, viszont meggondoltam magamat és módosítanám a fizetésdi módot. Mit tegyek? A korábban lefoglalt/megrendelt ruhákat szeretném megnézni, ezt hol tehetem meg? Miért vannak ilyen jó áron a márkás ruhák? Esetleg ezek nem eredetiek? Ha nem saját számlámról utalom a megrendelés összegét, akkor mit írjak a közlemény rovatba? |
||
Miért van lefoglalva egy ruha? Meg tudom megvásárolni? A lefoglalt ruhák jelenleg valamely vásárló kosarában vannak, tehát nem tudod a kosaradba tenni. Ez esetben érdemes a termék adatlapján az "Értesítést kérek" gombra kattintva megadni az email címedet arra az esetre, ha valaki visszamondja, vagy visszarakja a terméket a polcra. Ez esetben valamennyi vásárló, aki feliratkozott a termék értesítőre emailt kap a termék újra megvásárolhatóságával kapcsolatban. Mi a foglalás?
Árufeltöltés általában minden héten van, általáben egy héten több alkalommal is. A soron következő feltöltésről minden esetben Hírlevelet küldünk.
Mennyi ideig lehet foglalni a kosaradban lévő termékeket? A foglalás ideje maximum 14 nap. Ez időn belül mindenképpen meg kell rendelned a kosaradban lévő foglalt termékeket, különben a rendszer a foglalási idő végén törölni fogja azokat.
Hol tudom a címemet, adataimat módosítani? A személyes adataidat, a szállítási címedet Bejelentkezés után a kosár ikon mellett található "Saját adatok" linkre kattintva módosíthatod: Saját adatok
Hol tudom a belépési jelszót megváltoztatni? Lásd előző pont: Saját adatok/Adatok szerkesztése |
||
Elfeleljtettem a jelszavamat / felhasználónevemet? Mi ilyenkor a teendő? Klikkelj a főoldalon a Belépés gombra, majd az "Elfelejtetted a jelszót?" kérdésre. Add meg a regisztrációkor megadott email címedet, melyre a rendszer elküldi a felhasználói nevedet és egy új jelszót. Az újonnan létrehozott jelszót természetesen utólag az Saját adatok linkre kattintva módosíthatsz). Regisztráltam, de nem tudok belépni A regisztráció után a rendszer automatikusan küld egy e-mailt benne egy linkkel. A linkre kattintva tudod aktiválni a regisztrációt. Ha ez a levél a regisztrációt követő 12 órán belül nem érkezik meg, kérjük írj nekünk e-mailt |
||
A foglalásod törlését -adott termék kosárba télelétől számított- 24 órán belül teheted meg. Ezen időtartamon túl 1-1 termék kosárból való törlésére Ruhafalva jogosult. Írj levelet, melyben a törölni kívánt termék cikkszámát (pl. pum124) illetve nevét (a könnyebb azonosíthatóság kedvéért) szerepelteted. Kérlek olvasd el a foglalással kapcsolatos tudnivalókat a következő linkre kattintva: Foglalási információk
Feliratkoztam egy ruhára, de amikor a levélben kapott linkre klikkeltem, a ruha már foglalt volt. Mit csináltam rosszul? Ha újra megvásárolható lesz egy termék, akkor mindazok kapnak levelet, akik értesítőt kértek a polcra kerülésével kapcsolatban. Ha az értesítő e-mailben kapott linkre kattintva azt látod, hogy a termék már foglalt, akkor az azt jelenti, hogy sajnos valaki már le is foglalta vagy megrendelte azt.
Leadtam a megrendelést, viszont meggondoltam magamat és mégis utánvéttel/banki utalással szeretném kérni a csomagomat. Mit tegyek? |
||
Ez esetben légyszíves írj nekünk e-mailt: vasarlas@ruhafalva.hu. Ha még nem késő -azaz a csomagodat még nem adtuk át a futárszolgálat részére, akkor lehetőség van a változatásra.
Miközben nézelődtem, eltűntek a kosaramból a ruhák. Hogyan lehetséges ez? Lehetséges, hogy letelt az 1 órás várakozási idő, és a rendszer -mivel nem voltál bejelentkezve vagy nem foglaltad le a terméket - visszahelyezte a polcra az(oka)t.
A korábban megrendelt ruhákat szeretném megnézni, ezt hol tehetem meg? A korábbi megrendeléseidet (ha voltak) Bejelentkezés után a kosár ikon mellett található Saját adatok linkre kattintva (és ott lejjebb görgetve) találod meg. Saját adatok
Megérkeztek a megrendelt termékek, de az egyik nem jó méretben, a másik pedig nem pont olyan mit amit képzeltem. Hogyan küldhetem vissza? Ha egy termék mérete nem megfelelő, Ruhafalva mindenféle kérdés nélkül visszafogadja. Címünk: RF TEAM Kft, 1225 Budapest, Tétényliget u 8. A termékeket az eredeti (Ruhafalvás) címkével várjuk vissza a vásárlást követő 14 napon belül. Kérjük ha visszaküldesz számunkra valamit, előtte mindig értesíts bennünket. |
||
Outlet ruháink többsége Angliából származik. Előző szezonok megmaradt darabjai, túltermelésből adódó többletek. A ruhák nem mindig címkések, mert Angliában az a szabály, hogy a már nem márkaboltban árult termékekről a márkajelzést le kell vágni, hogy ne lehessen méretcsere vagy bármi egyéb miatt visszavinni. Mivel nem a legújabb szezon ruhái és nagy tételben vásároljuk őket angliai partnereinktől, ezért sokkal kedvezményesebb áron jutunk ezekhez a ruhákhoz mintha az adott szezon ruháit vennénk meg a kinti boltokban.
Ha nem saját számlámról utalom a megrendelés összegét, akkor mit írjak a közlemény rovatba?
|
||